13:00 går tiden ut i morgon...

I morgon slutar jag klockan 13 och då ska jag ta mig en promenad ner till stallet. Ganska skoj faktiskt! Eller? Nu ljög jag kanske till det lite för er? Haha. Näe men det kan faktiskt vara lite skönt att gå en promenad, bror ska gå och möta mig så det känns bra! Längtar enormt mycket till körkortet just nu, skulle sitta som ett smäck hos mig som verkligen åker runt över allt hela tiden.

Ska rida lappen i morgon, hoppas det blir lite finare väder då. Bilderna blev inte alls bra idag, vädret sög och hästarna var blöta så det var inte så kul att fotografera då!

MEN nu ska jag sova, vi hörs!
Tjaaaao


Den sötaste shettisen helt klart! En riktig prins.
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback