2 promenader för nemo idag, kan lova...

Hejsan,
det blev 2 promenader för Nemos del idag. Jag kan lova att det var välbehövligt för honom, för han kan vara så himla löjlig. Han är inte på något vis rädd! Men han är så fjantig, sparkar lite bakut och så rätt som det är. SÅ mer träning efter vägarna ska det bli. HAr gått med honom 2 gånger idag för att han verkligen ska ge sig! Sen är han fortfarande jätte omogen i huvudet pga att han är unghäst fortfarande. Men sånt är livet! :) det kommer bli en perfekt häst av han också kan jag lova hehe.

Har även tagit massor med bilder idag, men eftersom jag är nere i stallet fortfarande så kan jag tyvärr inte lägga in dem just nu! Jag lägger in dem så fort det går ikväll när jag kommer hem.

Hej så länge!

horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback