alla dessa julklappar - kan mitt körkort....

Hej.
Nu har jag shoppat klart julklapparna, jonas är iallafall klar nu och han kommer aldrig kunna lista ut vad han får! Har haft värsta gissningsleken och han lyckas inte så bra! Han chansar rättså fel, så det ska bli kul när han öppnar det sen haha!
Kom nyss hem iallafall.. Skoldagen idag var väldigt seg, började med att jag redan var seg i morse även fast jag gick och la mig runt 20 tiden igår kväll och sov verkligen hur många timmar som helst? Rättså knäppt ju? Borde ju varit piggare? Men men, när jag kom till skolan skulle vi ha lilla jansson på teorin och det blev en ganska galen dag med tjål om tryckluftsbromsar och annat ! Lärde mig lite iallafall :) efter skolan blev det borlänge! Sen har det inte hänt så mycket mera. Oj jo, klarade även ett till prov på lastbil idag så det kändes tryggt! Fast nu vill jag ha körkort ;) mycket grymt att få glida litegrann! Slippa åka buss överallt, sen kan man åka hem direkt efter skolan också! Slippa vänta på skjuts, mycket mycket bättre! Underbart att vara 18 ! :D fast dock snart 19 haha! fast har ju en underbar pojkvän som skjutsar mig just nu, så snäll!

I morgon hoppas jag även på att det blir bättre väder, för jag ska vara i stallet!

horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback