bara mitt inlägg som sitter...

Bara mitt inlägg som sitter helt fel när man ska skriva? Eller är det blogg.se som har damp?
Dagen har varit super bra, först stan och sen stallet. I stan hade vi bild, det var väl
tråkigt. Men efter det gick jag med Oveson till massören! När vi hade varit där fick jag
ett meddelande av idrottsläraren att "vi har bowling för att hallen ska besiktas", då höll
jag på att svimma av för att jag hade min väska kvar uppe i skolan. Så det blev halvt
panik, fick lov att ringa Cajsa och fråga ifall hon kunde knipsa mitt lås och ta med väskan
och snäll som hon var så tog hon & Denice med den. Sen spelade det ingen roll om låset
gick åt helvete, bara jag kunde få min väska haha. Jag ledde bowlingen först, men sen
blev jag totalt ofokuserad så då gick det inte så bra resten av gångerna. Men efter
idrotten så åkte jag och oveson hem, gick till GIA och hälsade på och väntade på att våra föräldrar skulle sluta.

Jag säger bara att det var skit mycket nytt folk som man inte ens har sätt förut? Att
det kan ske så stora förändringar på 2år? Huha mig. Efter det så åkte jag ner till stallet
tog in alla hästarna så dem fick käk och sen red jag Lappen. Red 1,5 timme, travade rättså
mycket så jag kommer ha en grym träningsvärk i morgon har redan fått lite så jag
vill inte veta hur morgondagen kommer att kännas. Vi var ute i stallet i nästan 5 timmar och höll på
med hästarna. Jag tränade bugan med gammelgubben Lappen! Det tar sig, han är starkt
på gång och visar framsteg det var så himla nära att han gick ner idag! Men efter 20-30
minuter var jag helt död och hästen med dessutom! Svettig som satan. Så han fick
stå inne och mysa en stund och torka upp medans bror höll på med dem andra tre i hagen.
En fullspäckad dag, blir ridning i morgon igen! Kan bara påpeka att Lappen gick skit bra idag
det kändes bra för min del också!  

horses in focus
Linn

Nu är länkarna uppe som jag lovade er som hjälpte mig! Tack ännu en gång! :-D

2011-12-07 22:23:47 | Bloggare: http://nattstad.se/linnhahne
HANNA

sv: okej ! ha en bra dag :)

2011-12-08 08:22:46 | Bloggare: http://hannalovisasol.se
Linn

- Ja riktigt kul! :-D

Jodå jag hade en hyffsad dag igår, själv då ? :)

2011-12-08 11:00:49 | Bloggare: http://nattstad.se/linnhahne
Patricia - Vinn presentkort :)

Följer dig på bloglovin nu, säg till när du har lagt till mig :)

2011-12-09 10:12:32 | Bloggare: http://ponyblog.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback