"En häst i toppform"

Idag har jag ridit, Lappen var en häst i toppform idag och behövde inte alls lika mycket
träning. Kände i princip bara lite på honom idag, red 45 minuter med lite lättare träning
då jag tyckte att han verkligen förtjänade det idag! Efter dagens träning så var Lappen
trött över att fått tänka aktivt, han gick in och sov en stund i boxen.

Denna natt får hästarna stå inne för att det är sånt jävla snöväder här i Gränges +
att Lovisa kommer och tar kort i morgon då gäller det att dem inte är blöta! Då blir bilderna
inge fina alls haha! Har även hört att det ska bli sol i morgon, så ska försöka få en blandad
kompott med både ridning, trick, frihetsdressyr och Nh. Ska försöka hinna med så mycket
som möjligt.
När stallet var klart så blev det idol, jag visste dock inte att det här var sista gången?
Fick nästan en tåår i ögat ju, jag vill ju se mer av idol? Mitt favorit program helt klart!
Så ska det inte bli nå mer? Snacka om att svika? Huha.
Jag höll på älskade Robin som har varit min idol ända från början, han & Linni! Han är
så grymt duktig den där killen. Synd att han inte vann!

Nu längtar jag till i morgon!
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback