Ett nummer ifrån på varje bricka & omgång....

Jag spelade på 2 lotter idag och jag var först 1 nummer ifrån att vinna 25 000:- sen var jag ett nummer ifrån att vinna en volvo C30 tror jag det var eller om det var v70. Skit samma! Sen var jag ett nummer från att vinna en resa till barcelona och det värsta var att jag skulle ha nr 23 och det kom nr 22! Så himla surt så det finns inte, jag var så aggresiv då! Varför har man jämt sån otur i spel? Det finns ju aldrig någon lycka..

Men antingen har man tur i spel, eller tur i kärlek!

Dagen har varit helt perfekt och i morgon är det julafton! Redan, vart tar tiden vägen? Det känns inte som det? När man var liten så tog det år & dagar innan julen var kommen. Men nu gör det inte ens det! Fantastiskt ju! Jag längtar, för i morgon bitti kommer mamma, pappa, bror och morbror & adélis och äter tomtegröt och lite smått och gott. Man måste ju börja dagen med stor och stark gröt hehe.
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback