hade tänkt lägga upp...

Jag hade tänkt att jag skulle lägga upp bilder från dagenspromenad som jag tog med telefon, men det vill sig inte nå bra! Så jag får helt enkelt strunta i det. Men det gick faktiskt riktigt bra, nemo skötte sig kanon bra och jag är super nöjd över honom! På hemvägen tog vi en skogsväg som ingen hade gått och då fick han pulsa lite, det tyckte han var mer eller mindre äckligt så han skulle gå bakom mig och gömma sig! Sötkotte. Men en väldigt härlig promenad i det vackra vinter vädret. BLir att ta en promenad med honom i morgon igen, rättså bra terapi att ta med honom på promenader. Inte för att han är den hästen som är rädd utav sig, nog för att han är väldigt tittig i sitt beteende! Men han blir ju väldigt sällan rädd för saker min lilla herre som jag älskar så fantastiskt mycket♥.

Nu ska jag fram på byn en vända, måste köpa bingolotter till på Fredag innan dem tar slut. Men jag uppdaterar givetvis när jag kommer hem igen om 10-15 minuter, vi hörs då!
horses in focus
matilda

Okej vad kul, är avis på dig då!

Hur många hästar har du? :)

2011-12-20 18:27:50 | Bloggare: http://bum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback