hästarna fick en paus

Hejsan
Vädret har verkligen inte varit med oss idag, först blåsigt som fan och sen började snöa utav bara h-vete! Var även meningen att jag skulle ta en promenad ner till stallet men dock så ville jag inte med tanke på hur vädret var, så Jonas var snäll som kom och hämtade mig. Åkte hem och tog disken och sen ner till stallet! Hästarna fick en paus idag, tyckte inte att dem skulle behöva ut och kämpa i det här tragiska vädret... Men i morgon blir det ridning igen förmodar jag! Men först ska jag in till stan och ha bild + idrott sen ska jag och Jennie ner och simma i hallen.

Efter skolan ska jag hem, städa och ladda inför ny dag på Torsdag. En rättså lugn vecka iallafall! Skönt det!


Älskade häst
100% kärlek för evigt!
Jag älskar dig, min häst♥

horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback