Hästarna har myskväll!

Jag är hemma från stallet nu, kom väl hem för ca 1 timme sen kanske. Jag kollade på jägarna 2 ännu en gång, kollade på den igår också! Min nya favorit film kan jag säga, även fast "TORSTEN" var crazy i filmen så älskar jag han som skådespelare! Han gör sig så bra i den där scenen så det är helt sjukt, nej! Den filmen får en fullpoängare av mig helt klart. Jag kommer nog att se den en gång till inom kort! Så otroligt bra.

Hästarna fick en myskväll inne idag, det är sånt himla kasst väder ute. Spöregn, så dem får en natt inne nu! Snorhalt är det ute också, totalt livsfarligt. Jag förstår inte hur det kunde bli sånt omslag i vädret?! Från rätt mycket snö till snorhalt och regn?! Hallå, what? Kom tillbaka snön, det här vädret suger rätt mycket ju? Wuhu:(

horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback