hemma igen, en mjukstart på veckan!

hellu!
Jag kom nyss hem ifrån skolan, skönt med en mjukstart på veckan! Helst när det är en måndag också. När mamma kommer hem ifrån stan så ska jag åka med ner till stallet och rida Lappen, vädret är dock inte det finaste men man får stå ut! Det är nästan så att det regnar? Skit, jag hatar regn för då blir det halt och det är inte ett dugg kul, helst inte om man måste stressa satan till bussen som t.ex idag! När jag höll på att fixa för länge och insåg att klockan var 07:05 och bussen går 07:10. när jag väl var ute vid bussen kom dem 07:08 så hade jag inte sprungit hade jag missat den. Not good!

Nu håller jag span på skolungarna här ute!!

horses in focus
Elvira

Sv: jovärst den var helt ok ;) dsj??

2011-12-12 11:00:29 | Bloggare: http://toppryttare.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback