hemma igen

Nu är jag hemma igen, fick tag i bingolotter iallafall! Min fredagkväll är nu räddad hehe det känns skönt. Då blir det även till att ta sig årets första julsmörgås! Underbart...
Jag är fortfarande lite småt sur över att det inte går att lägga in bilderna på datorn som jag tog på nemo idag. Det är väldigt surt, för han var så söt på dem bilderna min fina älskling♥ aja! Skitsamma. Jag får ta bilder med min bästa julklapp sen på honom. Då ska det läggas upp bilder dagligen.

Jonas har åkt till vallen för att kika på U-lagsmatchen i bandy! Jag orkade tyvärr inte åka med, bestämde mig för att vara hemma och blogga istället och lyssna på nedanstående underbart sköna låt! Lyssna & njut ♥ johnny cash, kung genom tiderna!

horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback