I stallet - bästa julklappen har kommit

Nu är jag nere i stallet gott folk!
Ska ut och ta mig en mysig promenad i det vackra vädret med min underbara herre i hagen. Känns som det skulle vara ganska skönt! Idag har jag hunnit varit med mamma till morfar en sväng och när hon hämtade mig så såg jag en riktigt stor kartong i baksätet. Älskade julklappen har kommit, shit vad stolt jag är! Nu längtar jag som bara den till julafton! Gud vad kul det ska bli hiih.. Bror och min kusin ska ha en liten "julshow" för dem närmaste och senare in i vintern blir det en större show här på gården, vilket innebär att vem som vill får komma och kika då! Det kan ju vara intressant och se hur vi jobbar med våra hästar och även hur bror jobbar med alla 4 samtidigt. Jag kommer att vara "fotograf" så klart på julafton. Showen är kl 20 på kvällen och det kommer förmodligen in bilder samma dag eller dagen efter beroende på.
Det ska bli fantastiskt kul!!!

Men nu ska jag fika & sen ska jag ta en promenad med herren!

Vi hörs senare goa läsare!!



Lite fina bilder!

horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback