"ibland kan jag faktiskt förstå att.."

Ibland kan jag faktiskt förstå att vissa bloggare tröttnar på att blogga och tar pauser eller bara skriver några inlägg om dagen. När jag var som mest aktiv hade jag en hel hög med läsare i bloggen, det var sjukt! Sen så minskade jag ner lite på inläggen och då kom det inte in alls lika många? Hm, vart tog ni vägen?

-Kan det vara för att man kommenterade andras bloggar kanske?
-Var superduper aktiv och uppdaterade 17 inlägg om dagen?
-Fick så peppade kommentarer som gjorde att man ville blogga?


Hm & sen några dagar senare så försvann lusten från bloggandet helt? Och nu är det tillbaka igen? Blogglusten hoppar fram och tillbaka hela tiden, som jag tar hand om bloggen när jag har tid för den. Jag sitter inte direkt hemma och bloggar istället för att åka ner till stallet och ta hand om hästen, det skulle inte finnas en chans för ett sånt brinnande intresse har jag inte för att sitta vid en dator 24 timmar om dygnet & 7 dagar i veckan. Man kan få läsare iallafall!

horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback