jag är inte så värst.....



Jag är inte så värst intresserad av dessa choklad askar. Jag vet inte, men jag tycker vanligt godis är godare! Jag kan tycka höstlövet är gott med smak av kaffe då jag kan vara en riktig kaffetant och har varit det sen jag var en liten skit unge!

Vet ni en sak?
Dricker jag inte mitt morgonkaffe så kan jag drabbas av huvudvärk då gäller det att hitta en kopp med kaffe direkt då går det över. Man blir ju som beroende? Dock är jag inte lika galen i kaffe nu som jag var förut, nu kan jag klara mig ifrån att dricka kaffe. Men det kunde jag inte förut!? Man förändras med åren.. Men om man säger så här, jag kommer nog aldrig sluta dricka kaffe iallafall! Det är då en sak som är klar.
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback