John Moore, världens bästa i NH

John Moore, världens bästa hästman i Nh! Tar kampen med hästen på 5 minuter.







John är faktiskt den mest imponerade jag har sätt i hästväg! Han får hästarna att
lita på 5 minuter. Han kommer in med en sån otrolig energi och det känner hästen
av direkt! Så hästen vet att det inte är någon idé.

Jag var på kurs för John Moore i våras och då var det en jätte het häst med, en quarter
som verkligen inte kunde stå stilla! Den körde med ägaren totalt. Så John Moore gick dit
och visade vem det var som var ledaren och hästen blev helt annan med John i sin när-
het. Men direkt han gick därifrån så började hästen krångla med "matte" igen. Det är
fascinerande hur en häst fungerar! Jag var verkligen hur imponerad som helst av honom
och har ni chansen att kolla på han när han är här i Sverige så tycker jag att ni ska göra de!
Han är jätte rolig och lyssna på också! En lätt och bra engelska.

Sen kunde han säga några ord på svenska, det lät så himla roligt! :)

horses in focus
Lovisa

sv: Tack, vad glad jag blir! :)

2011-12-29 01:38:09 | Bloggare: http://goldenme.blogg.se/
Alice

Sv: jasså? Hur länge har du haft dom?:) tack, jag mår bra

Kram på dig!

2011-12-29 01:39:22 | Bloggare: http://bbrallis.blogg.se/
Therese

sv ; jaa jag är jätte nöjd med telefonen i alla fall :) Vilken tycker du är snyggast ? Vit eller svart ? :)

2011-12-29 01:52:24 | Bloggare: http://thessi.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback