Längtar till jullov, underbart!

Nu längtar jag som bara den till jullov, det ska bli grymt skönt så herregud!
Känner att jag måste vila upp mig rejält dem här veckorna som man har ledigt, känner på mig att det även kommer bli massor med bildtagning! Det är då en sak som är säker haha, kommer få den bästa julklappen /arna någonsin och det känns underbart!

Men nu ska jag sova så jag orkar upp i morgon bitti, äntligen fredag & helg ! Livet är en fest. ♥
På tal om en sak så tycker jag att Mange Makers är så jävla dåliga haha! Deras låtar är så fantastiskt enformiga så man kan ju verkligen dem utan till för att dem är så dåliga och lätta i texten? Typ som den nya? "Mange ger dig allt du vill ha?" hallå? Mange bjuder? Hur fjantigt är det inte?
Jag har bättre fantasi själv än den där! Haha..


Sweetheart, I came never leave you!
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback