påbörjat teori på lastbil

Idag har jag påbörjat teori på lastbil och jag klarade det! Det känns härligt faktiskt. Sen har det inte hänt så mycket mer. Var ner till stallet och mockade, fyllde på vatten och fodrade hästarna. Sen åkte jag med mamma o dem så jag kom hem, då skrapade jag 24 triss varav 5 vinstlotter vilket var så jävla dåligt. Var in och bytte in dem 5 som det var vinst på dock blev det ingen vinst på dem nya så 600 åt helvete. Det känns inte okej! Fan vad surt. Dåliga jävla trisslotter. Bättre att tippa på svenskaspel som vanligt! Där blir det alltid vinst.

Nu sitter jag och äter lite gott & blandat och m&m det är ju inte heller fel. Muuumsie! VAd gör ni då gott folk? :)

horses in focus
lovisa

Ja tråkigt! :(

2011-12-02 18:47:56 | Bloggare: http://charmigadjuralskaren.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback