ska jag dö ska jag dö på en hästrygg

Ska jag dö ska jag dö på en hästrygg.
Hästar är mitt liv, jag skulle aldrig klara mig utan dem!

Idag har jag spenderat flera timmar i stallet, det har varit helt underbart. Hästarna har myst som satan och bror har kört frihetsdressyr med dem alla samtidigt. Bra träning!
Min häst är fortfarande väldigt omogen, Nemo! Jag har aldrig varit med om att någon häst har varit så omogen som han är. Alltså han är ju 1 år o 9 månader? Men vissa är med omognare än andra så är det ju. Får han chansen en gång så vill han ha allting i mun. Men det får han verkligen inte, för han blir så himla jobbig och jag tycker inte om hästar som kräver så himla mycket uppmärksamhet. Visst älskar jag min häst mest av allt, men det kan bli lite väl mycket. Men han är bara bebis! Min plutt♥

horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback