Städa - julafton - visdomstand from hell!

God morgon!
Nu ska jag städa för i morgon är det julafton och då kommer mina föräldrar + Andreas och adelis hit och äter julgröt tillsammans med oss på morgonen! Sen kommer jag & min bror få öppna vårat efterlängtade paket. Systemkameran, med 18mpx och full HD filming. Jag är så nöjd,nöjd,nöjd så det är inte klokt vad glad jag är! Hihi.

Ska även ner till mamma och hämta våran julskinka idag som hon har kokat och grillierat! Så snäll hon är, bääästa!!!!

Min häst kommer även att få massor med gott i morgon! Massor av godis och en härlig julpromenad i snön, jag hoppas att vi har hunnit öppna paketen med alla kamera tillbehör och kameran ! För då blir det en fin vinter bild på både mig & Nemo.
Julen är faktiskt för underbar, finns inget negativt med den! Förutom att julmaten kan göra en död o kräkfärdig efter man är mätt som en plätt! Men det är ju najs hah!
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback