tomorrow....

I morgon kommer det in lite nya bilder i bloggen. Har ju tagit massvis med bilder och det har verkligen inte gått att lagt in dem på datorn. Jag har varit halft galen, men nu har jag ju mina skivor här till kameran så nu ska det fungera och sen skiter jag i vilket. Ni ska få se bilder och så är det bara!

Ska försöka få lite mer hästbilder också. Men vädret är ju inte på våran sida, jätte halt ute och fy då! Det är inte så säkert att ha hästarna ute för man vill ju inte att dem ska fläka sig! Det går bra om man är på åkern, men går man på vägen kan det bli väldigt halt åt våra fina djur och man vill ju inte att dem ska bli skadade. Älskade hästar!♥


Foto i repris!

horses in focus
Josefine

sv: Aha nice!

2011-12-26 22:17:18 | Bloggare: http://joseefiiinee.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback