triss julkalender i mina händer

Triss julkalender i mina händer. Dock inte billig men nu satsar vi på storvinst! Haha. När vi kom hem gick jag ner i tvättstugan och slunga i tvätt i maskin. Sen gick jag upp och började med maten! Blev spaghetti o köttfärsås, var inte hungrig men jag trugade i mig lite iallafall. Efter maten var jag ner till tvättstugan igen och slängde i en ny tvättmaskin och när jag kommer ut därifrån står det en jävel utanför och fyfan vad rädd jag blev ! Tog en stund att återhämta.

I morgon ska jag fortsätta med lastbilsteorin, gick åt helvete idag. Kostar som sagt att vara bäst hela tiden ;) haha. Inte direkt någon tävling heller o jag känner mig rättså lugn. Jag är redan 18 o ser mest fram emot personbil just nu. Sen får lastbil komma sen! Så är det bara.

horses in focus
Linn - [Foto & Hästblogg] ♥

Sv: Jo då bara bra :D Sj? :) Vad kostar en sån där trisskalender? Blev rätt sugen på att köpa en sån när jag såg reklam om den på TVn ! :D

2011-12-01 16:54:13 | Bloggare: http://lunisen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback