U can be my bodyguard

Har kollat på idol och lite av Helenius hörna. Idol var väl rätt okej idag, bäst var ju när kebabsvarven kom in och sjöng haha han är så kung. Sen har jag fixat i ordning älsklingens matlåda, för varje match dem är iväg på så gör dem en film "bullensmatlåda" och det är så himla kul. Så nu har jag lyxat till det lite extra åt honom med baguette och grejer för då får dem verkligen en chock! Nu väntar jag bara på att äggen ska bli klara!!! Tråkigt är ju att han åker redan vid sju i morgonbitti, det är verkligen drygt.. Men han fick jobba eftermiddag nästa vecka iallafall, så han behöver ju inte skynda sig iväg till jobbet på söndag vilket är bra för då kanske vi hinner se varandra lite när han kommer hem. Men förövrigt blir de en helg utan honom! Thats life.
I helgen blir det ett fullspäckat schema i stallet, vara med familjen vilket inte händer så ofta nu för tiden. Sen blir det ju massor med arbete tillsammans med hästen. Ska försöka ta bilder så jag kan lägga in en bildbomb här i bloggen, jag säger det men jag gör det aldrig och vet ni varför? För att jag får aldrig några bra bilder. Så då är det inte ens kul att ta några.

Nu ska jag chilla vidare under kvällen, snart läggdax!♥
horses in focus
linnea holmdén (hobbyfotograf)

- okey :D nja jag vet inte , inget planerat än :p själv då?

2011-12-02 22:06:44 | Bloggare: http://linneaholmden.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback