"växer & slutar svara"

Normalt börjar en bloggare kommentera olika bloggar för att dra åt sig läsare har jag märkt och när dem väl fått den mängd läsare dem vill ha så slutar dem svara på kommentarer sen? Varför är det så för? Det kanske är snällt om man får ett svar tillbaka om man ställt en fråga till den bloggaren som alltid svarade på kommentarer förut?

Just den här grejen kan jag bli irriterad på när bloggare blir "större", man kan väl vara sig själv ändå? Och svara på kommentarerna man får. Jag tror faktiskt man får ännu mera läsare tillslut. Det är väl kommentarer man vill ha? Men läsarna vill väl isåfall ha ett svar på frågan dem ställde? Jag tycker iallafall så, för jag kan bli sur om jag inte får ett svar tillbaka ifall det är något jag verkligen undrar över och vill veta!

Vad tycker du?

horses in focus
Rebecca Eisengarten

Jag håller helt totalt med dig. Bara för man är såkallad "känd" behöver man inte sluta svara på kommentarer. Det är trevligare att få ett svar tillbaka och då känner man sig välkommen tillbaka med! :)

2011-12-28 23:45:31 | Bloggare: http://rebeccaeisengarten.webblogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback