Visdomstand from HELL!

Nyss hemkommen från mor & far! Dagen har varit alldeles perfekt, är rätt nöjd! FÖrutom att jag slog mig själv med en kätting över käften det gjorde väldigt ont ! Och så har jag ont i en visdomstand. Det är inte skönt, jag blir så irriterad på den! För man märker den hela tiden, känns lagomt bra så här precis före jul också! Det är ju liksom dan,före dan, före doppare dan idag så det är inte alls långt kvar till julafton.

Jag tog 210 kort idag med den dåliga digitalkameran, vi får se om det blev några bra bilder överhuvudtaget! Jag hoppas det, så jag kan lägga upp någonting iallafall. Det var meningen att jag skulle lägga upp en film här idag, men filmen blev kaos och dagen har varit fullsmockad så jag har inte alls hunnit gjort det! Men det kommer in en film till helgen istället när jag har filmat med systemkameran då blir det mycket bättre kvalité också så det känns bra!

horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback