09 nov 2011 - hästarna är livet!

Hejsan!
Har ni haft en bra dag?
Min dag har varit lite så där. Jag har inte kunnat varit nå i stallet alls idag pga att jag har haft tvättstugan absolut hela dagen. Men jag ska ta igen det i morgon som jag missade idag nere i stallet! Som tur är har jag en snäll bror som tog ut min häst idag. I morgon ska jag ha ut honom och träna mer inför julshowen som kommer att befinna sig på engbergtorpet. Jag vet exakt vad jag ska göra och det kommer bli helt underbart, jag kommer även att komma ut först och visa upp min häst! Dock visar jag inte allt på en gång utan det blir ju olika scener, men frihetsdressyr kommer det bli först och mer säger jag inte!!
Det kommer att bli en toppen kväll i december och säkerligen kommer bli värd att minnas. Dock har vi inte bestämt något datum än, då vi måste veta så att det passar för alla.


Den underbaraste vän man någonsin kan tänkas ha!
Jag älskar min häst!♥
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback