13 nov 2011 - hästar är underbara

Hejsan läsare!
Haft en bra dag?

Jag åkte ner till stallet tidigt i morse, tog in Lappen och kände ryggen på honom! Han reagerade ingenting. Så jag tog av honom täcket så fick han vila ifrån det och sen tog vi en promenad så han fick röra på sig. Det tyckte han var underbart!
När jag kom tillbaka från promenaden så fick Lappen gå ut i hagen, mysa med dem andra fyrbenta varelserna som betyder mest för oss på gården. Sen fixade jag och bror klart gjutningen i stallet och i morgon ska Sune få en ny box! Det kommer han gilla skarpt. Hästar är verkligen underbara, hästarna är mina bästa vänner! Det finns inget bättre än dem. Är man på dåligt humör och inte vill umgås med någon i sin omgivning så går man ut till dem underbaraste fyrbenta djuren i hagen och tar med dem in i stallet och pysslar med dem. Det finns alltid en skäl till att älska hästar! Jag skulle aldrig klara mig utan häst. Jag är född & uppvuxen med häst och kommer aldrig kliva ifrån hästlivet. Visst att intresset kanske inte ligger högst på listan i vissa perioder, men så är det med allt. Det spelar ingen roll vad det är! Vissa perioder är man verkligen på topphumör för att hålla på med hästarna och ibland kan det vara lite mindre. Men bara för det skulle jag aldrig sluta älska hästar. För det är dem bästa som finns! ♥

I morgon ska jag ner till stallet igen, skit skola kärnämne först! Gaaash, jag hatar det. Finns fan inge värre! Ska dumpa ett prov på matten också, förmodligen ;-). Sen ska jag fråga om jag får plugga på resten hemma och sätta 4 prov som jag har kvar efter. Borde gå! Har bara till jul på mig, sen är det kört. Mhm? Jävlar ja.
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback