15 nov 2011 - solen, i like you

Hejsan,
haft en bra morgon?
jag sitter här och har så sjukt ont i magen, blä. Jag hatar det! Det är inge kul alls. Men men sånt är livet ibland. Igår blev det ingen uppdatering, förlåt så himla mycket inte meningen! Jag var nere i stallet till sen kväll och sen så åkte jag hem så gick vi över till grannarna tog det rättså lugnt. Jonas & hans broder satt och spelade fifa, halft galna! Dåliga förlorare kanske? Hm, ja! Båda två haha.

Sen när jag kom hem gick jag och la mig, vilade magen! Idag har jag tvätt tid, sedan bör jag och mitt tvåbenta hjärta åka och handla. Sen ska jag ner till stallet. HÅlla på med Nemo idag ,hinner ingenting! Vart tar dagarna vägen? Dem bara rinner förbi? Huuu.. Nu ska jag snart dra ner till skolan, vänta på Jennie och sen ska vi ha svenska. Jag hatar det! :-( Svenska suger rättså mycket i mina ögon. Thats life!

Ni får ha en fin dag!
dET ska jag försöka ha
tillsammans med de älskade
fyrbenta i hagen.

PS dem var jätte spralliga igår. Sprang och härjade som fan i hagen, jag & bror hade as kul åt dem. Gulliga fyrbenta härskare! Haha. Alltid lika roliga och kolla på när dem härjar så mycket.

See you!
Tjaaaao!
horses in focus
lottahyden

Fin blogg och vilka fina bilder du tar! :D

Ska vi följa varandra via bloglovin? :)

2011-11-15 19:40:17 | Bloggare: http://lottahyden.myshowroom.se



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback