16 nov 2011 - fyrbenta härskare

Go´kväll!
Haft en fin dag?

Det har jag haft, solen har varit framme hela tiden ända sen i morse. Sen gick den sakta ner bakom horisonten! Haha, nu var jag bra där. Idag har det varit en högberget dag, haft bild & idrott. Tråkigt? Hm ja. Efter skolan åkte jag hem, fixade lite mer med mina shabby chic tavlor som jag gjort själv. Dem blir jätte bra! Sen kom mina bilder som jag har skickat efter från fuji! Dem blev jätte bra.
Efter det så åkte jag ner till stallet, tog ut min fyrbenta älskling och borstade honom och hade myskalas. Åh så stolt över dig min häst! Den vackraste fyrbente brunten på jorden ♥ ska ner till stallet i morgon också och ta ut honom. Då blir det träning till julshowen, skojsigt! Nu längtar jag enormt till stockholms horseshow bara 10 dagar kvar. Längtar till att få se Jean Marc Imbert och Lorenzo det är dem jag kommer vara mest imponerade över. Helt klart! :-) synd att Jonas hade match den helgen. Annars hade han också följt med.

På söndag bär det även av till Åmål, det blev ju inget i helgen så det får bli på söndag istället! Det ska bli kul. Fullspäckat schema i 3 helger fram över. Det känns kul! Väldigt nöjd just nu.

horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback