18 november - hur länge har du varit häst intresserad?

Tja häst folket och ni andra ;-)
Sitter här i mörkret med tända ljus överallt, har precis tippat på svenska spel nu hoppas vi på stor vinst (y) vilken succé det skulle vara så här helgen innan det är dags för stockholms horseshow!  Idag har jag varit i skolan, det var någon gubbe från värmland som var på skolan och pratade med våran klass. Jag hängde inte med på allting knappt, kom alldeles för mycket information på en & samma gång. Efter skolan så kom hjärtat och hämtade mig! Vi åkte in till stan jag var verkligen tvungen att köpa värme ljus för jag hade eldat upp alla andra, men så kan det vara! Nu har jag laddat med nya och fick även tag på några fler ljus lyktor också till vardagsrummet.

Nu sitter jag här och väntar på mamma, pappa och bror! Vi ska käka tacogratäng & grejer, mums kan jag lova. I morgon ska jag även vara i stallet hela dagen tillsammans med mitt hjärta som står i hagen. Massor med träning till julshowen och sen blir det bara massa hästmys! Finns inget bättre, åå känslan av att älska sin häst ♥ går inte att beskriva med ord.

Hur länge har du varit intresserad av hästar?
Ända sen liten? eller kanske på senare år?


Mitt intresse har funnits där sen jag var liten bebis. Dock har det brustit, men jag har fortfarande tyckt om hästar hela tiden. En häst finns alltid där när man behöver den och man kan lita på den till 100% är man arg så kan man roa sig med hästen så man alltid blir glad.
Nu ska jag nog ta och ladda upp lite bilder om jag hittar några vill säga!

horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback