En dag med blandade åsikter, vill du veta en sak?

Denna dag har varit till och från hela tiden. Började i morse att jag var på väg att försova mig som vanligt, men när jag väl var upp så fick jag typ skynda mig som satan. RUsade ut till bussen, var på väg att somna på bussen för att jag var så himla trött. Väl framme i skolan, satt mig i en soffa tog det lugnt. Sen var det dags att ta trucken och köra, jag ledsna ganska snabbt så vid 12 frågade jag om jag inte kunde få köra gods med hjullastare i stället och det fick jag. Det gick så där! Innan jag var klar hann min hjullastare bli snodd 2 ggr och xantal pallar ramlade i backen på en hög så jag lämnade ett spår som såg förjävligt ut bakom mig. Thats life, and I dont like it! Fick även hjälpa en i trean och köra iväg en skrotbil som han skulle ha med sig. Han fick lov att åka med mig o visa vart jag skulle lasta. Sen efter det skulle min lärare ha hjälp att flytta ett oljefat och han skulle ha in det i en oljebod och det gick ju jätte bra eller inte. När han hade fått av oljefatet så lyckades han vicka omkull det, så det rullade och jag har aldrig skrattat så mycket för mig själv han såg så besvärad ut! klockrent. Nåja, sen åkte jag och tvättade av maskin och ställde in den i garaget. När jag väl slutat gick jag upp till moster och väntade på att pappa skulle hämta mig där.

När han hämtade mig åkte jag med ner till stallet. Fodrade hästarna och sen blev det bara en allmänt lugn dag. Kollade lite på horseshow live och såg när dem hoppade 2.12m och barbacka dessutom. Rättså fränt! Det är ju en bit som dem hoppar. Jag vet inte om jag skulle kunna klara av det! Skulle nog bli ganska skraj. Men men, vissa är helt från vettet. Sen kom älskling, då kikade vi lite på idol. Robin är bäst! Så är det bara. Sen åkte vi hem, somnade till i bilen och nu sitter jag här och uppdaterar det här inlägget för er mina underbara läsare! Mer än så har jag inte på hjärtat just nu.
horses in focus
Linn ♥ [FOTO & HÄSTBLOGG]

Ja vi hade nog både jag och hästen en dålig dag tyvärr! Hoppas jag med :D

2011-11-25 21:38:33 | Bloggare: http://lunisen.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback