Gooooood morgooooon, upppppe me....

Gooooood morgooooon, upppppe med tuppen vare ja!
Känner mig ovanligt pigg så här tidigt på morgonen. Det borde ha med och göra vilken tid man går och lägger sig. När man inte har fått somnat in så där jätte skönt, det är ju helt underbart att vakna pigg. Men nu ska jag äta frukost och fortsätta göra mig i ordning så får vi hoppas på att jag hinner med bussen i tid idag hehe.

Liten uppdatering nu på morgon kvisten, jag är imponerad utav mig själv för jag brukar aldrig hinna det. Men idg hann jag, grattis till mig!
Jag hoppas på att jag och Lovisa (charmigadjuralskaren.blogg.se) kan hitta på något någon dag, så ska jag visa hur allting med design funkar ifall hon vill ändra lite själv oså! Kan ju vara kul och lära sig själv också faktiskt. Men det är inte direkt enkelt i början med alla koder som man ska nöta in i huvudet. Jätte krångligt! Men tillslut så, nu efter 3 års bloggande på nacken har jag lärt mig hur jag ska ta mig till väga.

horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback