Hem kommen från Örebro, läs mer här...

Precis hemkommen från Örebro, jag är verkligen totalt död. Nu orkar inte mitt huvud nå mera och massor med godsaker har det också blivit. Så jag var tvungen att spä ut det med nå mat nu när jag kom hem, haha! Ja, vi åkte vid 10:45 i morse mot Örebro. Kom dit vid 12:45. Det första vi gjorde var att gå in i resturangen, Maria som var med skulle käka så då passade jag och min kära vän Oveson på att ta en fika. Blev en almondy bit, gott som fan! Sen så gick vi till starten på IKEA haha. Oveson körde rally genom hela IKEA fan va kul det var!
Vagnen fylldes på som ett smäck min vagn med fullast. Alla 3 hade en varsin vagn för att vi skulle få plats med allting som vi skulle ha. Och ja, när klockan var 16:45 kom vi där ifrån och jag skulle inte ha något speciellt men kom ut med batterier och doftljus så nu är min dag räddad. Det har varit en toppen dag! Mycket skratt, vilket har gjort dagen guldvärd.
På hemresan var det en trafikolycka på andra sidan körbanan, men inte på våran sida så det var friväg. MEn från andra hållet var det bilkö i säkert 5-10 km! Helt galet och massor med hästtransporter, stackars hästar. Det konstiga va ju att dem inte gick ut med olyckan på radion? Värsta skumt! Det brukar dem ju alltid göra?

Men nu är jag hemma iallafall, har tänt alla ljusstakar så att det är ljust och fint här hemma. Jag ber om ursäkt för dålig uppdatering idag, jag hade ju kunnat lagt in tidsbaserade inlägg så ni hade kunnat roat er med någonting! Men så kan det vara. Jag hoppas att jag inte har ställt till det allt för mycket häst tokar! :/

Jag hinner inte ner till min älskling i stallet idag heller, tråkigt! :( jag som saknat honom så himla mycket. Men jag får spendera all tid i världen med honom i morgon istället.

horses in focus
Magda-Matilda [Foto-Häst blogg]

Gött :)

Visst!

2011-11-24 18:33:28 | Bloggare: http://nightdawn.blogg.se/
Magda-Matilda [Foto-Häst blogg]

Jag följer dig redan såg jag nu :D

2011-11-24 18:34:11 | Bloggare: http://nightdawn.blogg.se/
Magda-Matilda [Foto-Häst blogg]

Ja haha!

nice ^^

2011-11-24 18:42:26 | Bloggare: http://nightdawn.blogg.se/
Magda-Matilda [Foto-Häst blogg]

Ja haha!

nice ^^

2011-11-24 18:42:47 | Bloggare: http://nightdawn.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback