Jeffä är i chocktillstånd

Go'kväll.
Har ni haft en bra dag allesammans? Min har varit rättså bra, idrotten fungerade bra. Spelade bollekar och jag en bollek hette kung och jag var kungen trots att jag är en kvinna haha. Jag klarade mig från att bli träffad o mina klasskamrater var inte alls glada på mig. Konstigt? Haha. Efter idrotten gick jag ner till bussen, åkte hem. Sen åkte jag och älskling in till stan och handlade. Köpte nya gardiner till sovrummet som det stod home sweet home på. Skit läckra! Sen köpte jag presenter till bror, så jag ska slå in dem. Men innan dess ska jag göra en bull deg! För här ska det bakas lussebullar.

Hade ju även utvecklingsamtal och jag är mycket nöjd! Herregud, fick mycket beröm och jag blev verkligen stolt över mig själv! Snart står det inte på förens man har körkort, så himla glad jag är nu alltså. Wihu!

Nu blir det bullbak!
see yaa later!
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback