NH,TRICK, FRIHET och Hovverkarbranchen

Nu mot kvällskvisten har jag utövat NH, Trick, Frihet och verkat Nemos hovar. Fick mycket gjort idag med hästen! Hovarna blev jätte fina och Nemo blev jätte nöjd jag med förstås!

Kul att komma tillbaka in i det vanliga och se att man får kommentarer, det gör mig verkligen peppad till att vilja blogga mer. I morgon kommer det förmodligen bli lite dålig uppdatering från min sida, men jag ska försöka göra mitt bästa. Jag ska ju till skolan i morgon och förmodligen blir det IKEA! Hoppas att vi får åka med dit då. Hehe!

När jag kommer hem ska jag fixa lite mer på Lovisas Design. Lägga in lite fler bilder! Jag mitt klanto hade ju missat tre bilder som hon ville ha i sin blogg, haha aja! Lyckas nog sen när jag kommer hem. Förmodligen!
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback