Svar på frågestunden...

hur länge har du hållt på med hästar?
Mitt Svar:
- Jag har hållt på med hästar sedan jag blev kläckt nästintill, jag fick egen häst när jag var 3,5 år och innan dess så var jag alltid med min moster i stallet hos hennes nordsvensk. Så jag har alltid brunnit för hästarna! Ett underbart djur.


Vilken är din favorit blogg?:)
Mitt Svar:
- Jag har ingen direkt favoritblogg, jag älskar verkligen att läsa alla hästbloggar. Så jag har nästan alla hästbloggar som en stor favorit om man säger så! Det finns så mycket bra att läsa ur olika bloggar hehe!
vilken är din favvorit blogg?


läser du på dina läsares bloggar?
Mitt svar:
Ja absolut! Jag försöker läsa mina läsares bloggar så gott det går, försöker göra det varje dag. Men ibland räcker tiden verkligen inte till och då får man ta det med en nypa salt och se det positivt, för då får man ju läsa lite mer dagen efter ;)

Hur gammal är du? :)
Mitt svar:
Jag är 18 år!


Vad är ditt mål med ridningen? :)
Mitt Svar:
Oj herregud! Mitt mål med ridningen är att jag ska få ut det mesta av det jag jobbar för. Jag vill ha fram ett gott resultat i det jag gör. Just nu ser jag mest fram emot att få rida in min unghäst! Ska kämpa med honom så man kan börja tävla lite smått. Jag är en sån person som hämtar bitar ifrån olika delar av hästsporten det kan vara hoppning, dressyr, Nh ridning till viss del och akademiskt. Jag har gjort det till min egen blandning för att få en sån bra häst som möjligt och en häst som inte bara är inriktad på en gren. Jag vill bli en super bra ryttare och hålla kurser i ridning så som allt möjligt.
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback