031011 - hoppsan Kerstin!

Hej vänner,
hoppsan vilken usel uppdatering. Det har varit fullt upp med flytt osv! Men nu är vi inne, det ända som är kvar att göra är att det ska tapetseras i köket. Men annars är allting klart! Det blev skit fint. Snyggaste lgh på kyrkbacken nu! Jag fattar inte hur så mycket grejer kan få plats i en 2a. Det är sjukt, först hade vi tio fulla kartonger sen fick vi ta med 5-6 st o packa i igen. Så 16 kartonger med saker, det är sjukt! Jag fattar inte hur mycket man kan samla på sig på bara 1 år? Sjukt. Lgh vi har nu är större, men jag vet inte vart jag ska göra av alla saker ändå? Hm....

Annars har det inte varit så mycket, bara att städa osv. Har inte ens hunnit hållt på med Nemo någonting! Men det får jag göra när köket är klart... Är nere vid mamma o dem nu! Tänkte borsta Nemo, men det hade dem redan gjort. Ska iallafall gå ut och hälsa på han! Något positivt är att jag har klappat han några ggr iallafall haha.

Idag satte jag fullpott på ett teoriprov på yrke! Det kändes förjävla fint. Nu är jag nöjd! I morgon har jag även halkbaneprovet, gosh säger jag bara. Nervös? Ja, endel! Men det ska nog gå bra hoppas jag. Huwahuwa!!Kommer mer uppdatering sen bara vi fått internet till lgh, då kan jag ladda upp bilder också!
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback