2011 10 11 - tiden rinner iväg

Tjenare
Dagen började kanske inte så där jätte bra. Vaknade 7:58 av att Jennie skrev "Vart fan är du?" då fick jag panik. Jag bara shiiit shiiit, jag skulle ju vara i stan idag också så det kändes inte bra. Så Jonas fick lov att skjutsa in mig till stan idag. Snäll som min karl är! Så jag kom in till stan när hon var 8:45 typ. Alla var verkligen där då! Pinsamt. Men sen körde vi igång! Fick låna en bok och greja. Sen fick vi jobba med vårat arbete som ska vara klart nästa vecka. Gjorde klart allting idag, ska renskriva det lite grann bara. Annars så är allting klockrent! Hoppas att det blev bra för att Romantiken är inte min starka sida!
Sen fick vi sluta klockan 12, då gick jag och Jennie ner på stan. Först in på nova hem och sen på nova hem lamp outlet. Dock fanns det inga lampor för min o Jonas smak! Efter att vi vart där gick vi vidare till tattoo kollade på navelpiercing men det fanns ingen som jag fastnade för så där riktigt. Så vi gick vidare till hemmakväll! Dem hade 10 filmer för 100:- as billigt. Tänkte köpa till Jonas när han fyller, för han är en riktig movie fantast! Men jag hittade inga sånna där riktigt bra. Så han får något annat av mig i stället. Sen tog ja och jennie 13:15 bussen hem till Gränges. Jag hoppade av vid kyrkbacken och Jennie åkte vidare, gick upp och diskade! Sen kom brorsan hit, för vi skulle ner till stallet och fotografera hästarna. VI fick massvis med snygga bilder! Nemo var full i bus idag så vi fick massa bock och bakutspark bilder. Sen så fick vi en fin bild på älskade hästen när han bar sig jätte fint. Men tyvärr så kan jag inte ladda upp dem idag, för det funkade inte att skicka över bilderna. Så det får bli ett fall för morgondagen.

Det var det jag hade att säga just nu!
I morgon får jag inte försova mig , för jag ska vara i stan även då. Jennie skulle ringa och väcka mig! Då kan jag inte missa att kliva upp. Det går bara inte! Ha ha

horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback