2011-10-16 - bilder



Hejsan.
NU har jag äntligen fått in lite nya bilder på datorn, hade tillomed bilder från gamla lägenheten i kameran. Då är det illa! Men nu ligger dem här på datorn. Har tagit nya bilder idag också, på Nemo och sen har vi på Sune o lovis (min kusin) hon körde frihetsdressyr & nh med honom. Det gick kanon bra!


Lovisa och Sune.

bästa vänner, Lovis & Sune

En fin höstbild på Dorran och Nemo. Så jätte fina!

Lovisa och Lappen i Nh ridning. Jim håller Lektion!

Körde nh med Nemo idag också, även trickträning och det gick bra. Fick honom att sitta, sen har jag suttit på honom när han låg ner. Jennifers älskling! Världens bästa häst.

Full aktivitet på engbergstorpet. Jag håller på med Nemo i Nh och Lovisa tränar frihetsdressyr med Sune! Det är ju helt fantastiskt. Vad vore man utan hästarna?

Jag är stolt för att jag har världens vackraste häst, jag är så glad. Min älskling! Jag älskar nemo defux, 120410!♥
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback