2011-10-18 en paus.

Hej,
pluggar matematik. Tog en paus från skolan idag, är så jävla skoltrött så det finns inte! Redan alltså. Bara till att härda ut, värsta av allt är att vi har alla jobbiga lektioner i början och sen dem roligaste lektionerna i slutet på veckan. Men så kan det vara!
Idag har jag tvättid har knappt något att tvätta ens, men det är lika bra att tvätta så slipper man få världhistoriens högsta tvätthög sen istället. Det är skönt att hålla det undan! Jag tycker faktiskt det är skönt med tvättstuga, det kan vara för att inga tvättar här knappt. 3 stycken o sen är det jätte mycket lediga tvättider! Så det är helt okej. SKa bära bort våran tvättmaskin till förrådet, det är ju onödigt att den står och tar plats när vi ändå inte har användning för den.
Ska städa undan lite nu, så att vi får någon ordning i lyan. Frukost borde jag nog också pilla i mig tror jag! Dock känner jag inget hunger.

horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback