nemo, finaste hästen!!



Har suttit och kollat till o från på Sherdil, tycker den filmen är så himla bra! Lika bra för varje gång jag ser den. Kommer aldrig att tröttna. Dock är det lite surt i början när ridläraren säger åt Sanna när hon ska hoppa "du vet de du har i din högra hand? Vet du vad det är till för? Ja säger Sanna. Ja men använd den då! Då säger Sanna " man ska inte spöa fram en häst över ett hinder". Jag tycker ridläraren i filmer spelar en irriterande roll, ganska dålig. Då borde man inte vara ridlärare om man står och säger att piskan är till för att spöa! åh. Störande.

Ska snart gå och lägga mig, är rättså trött. Ny dag i morgon och då ska jag ner till stallet igen, köra nh med älskade nemo och sen blir det säkert nå trickträning också! Dock är det inte mitt största intresse men det är lika bra att göra lite med nemo.
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback