20110912 - beställt från börjes

Hejsan.
Slutade tidigt idag, mamma kom och hämtade mig halv 10 sen åkte vi hem och beställde grejer till hästarna från börjes. Ett par nya ridstövlar, ett vintertäcke till Nemo, en borste som jag har varit på väg att köpa länge och sen lite smått och gott. Lappen fick också ett täcke och en ny dressyr jord.

695:-

Täcke till Nemo. Hade verkligen beslutsångest, såg även ett brunt/beige täcke
på hööks för 1200:- men eftersom Nemo är unghäst fortfarande och är
på allting så är det inte värt att kosta på honom ett sånt täcke nu. Så
det får bli senare! Har suttit och kikat runt på fuxar om dem verkligen
passar med marinblått och det gjorde dem, så det var anledningen till
att jag tog det här täcket. Såg även en fux med rosa & vinrött men det var
det värsta jag någonsin sett. Gå mig åt helvete vad fult, stackars häst!!


Den här man & svansborsten. Här gick jag inte efter färgen, utan jag var tvungen att ha en sån här....
Jag älskar såna här borstar!
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback