20110918 - Nemos täcke, bedårande..

Godmorgon!
Här är man uppe med tuppen, har fortsatt och packat i lite kartonger nu på morgon kvisten medans älskling snarkar. Nu är det inte mycket kvar vill jag lova, de ända man inte kan packa ner i kartonger det är ju köksbord, soffan o tvbänk o sängen så klart. Men det fattar man väl! Hehe. Om man inte plockar isär tvbänken och lägger den i kartongen man köpte den i? Nej fyfan, nu är det för djupt indraget.

I fredags var det marknad iallafall! Inte så mycket att se. Men jag lyckades dra upp en nalle i en sån där maskin och sen drog Jonas upp en nalle åt mig. Så nu har jag två stycken i prydnad! Ville även ha en sån här stoooor, och det var bara så att Jonas träffade hjärtat på kanten och det blev ogiltigt. Snacka om otur! För han kollade inte ens när han kastade ju, jäffla skiiit. Efter marknaden så åkte vi ner på ica och hämtade ut paktetet från börjes, owow säger jag bara. Nemos fina täcke hade kommit och mina ridstövlar, snacka om att det var en som blev glad! Provade täcket på honom igår (Lördags) och jävlar vad snygg han blev i det. Så är det allt för regninga dagar behöver inte hästarna bli blöta. Fina hästar! Lappen passade i täcket han också, han fick ett beige. Mina ridstövlar satt också som ett smäck jises, nu är jag lycklig. På eftermiddagen åkte jag, jonas o min lillebror ner på marknaden och då vann jag två chokladkakor en spik ifrån en stor.. Men jag fick två! Sen åkte vi hem igen, ner till mamma o pappa. Tog det lugnt! Senare på kvällen kom vi på att vi skulle åka ner på marknaden igen, men det var verkligen bara marknaden full av fjortisar. Så Jim o Jonas åkte batman en gång och sen åkte vi hem, fulla fjortisar! Nix, inte min grej alltså.

Vi skjutsade hem bror och sen kikade vi en sväng på fååånarna på fortet, hah men inget att se typ! Sen åkte vi hem, tog det lugnt. Sen gick jag & la mig, var trött ju!


Exakt så här jobbar min bror!
horses in focus
alva

han är inte så duktig!

2011-10-22 13:54:48 | Bloggare:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback