20110921 - kan inte ens gå utan din luft i mina lungor

Hejsan.
Sitter hemma hos mamma & pappa, gör adressändring.
På förmiddagen har vi varit in till stan! Köpt tapeter, mer färg och golv till lyan. Kommer bli så sjukt nöjd alltså! Så bara pappa kommer hem ska jag o mamma åka ner och måla. Så blir det tapetsering o inläggning av golv till helgen!
När vi kom från ludvika åkte vi förbi vid nya lyan och lämnade av allting på en gång och så fick mamma se lägenheten o hon tyckte den var fin och att det kommer bli jätte mysigt när den är klar för att planlösningen och allting var så perfekt och ett stort fint vardagsrum. Ja, det kan inte bli bättre! Nöjd som fan är jag. Glad Jennifer!

Det värsta av allt var att vi hade så mycket i huvudet så det "viktigaste" nästintill vara att vi glömde köpa flyttkartonger! Pissss.. Tänkte vi då, men det löser sig ändå! Min kusin ska in till stan o ha dansträning sen så får gå in på rusta då och köpa mer kartonger då! För nästa vecka ska vi vara inne o då ska det mesta i lägenheten vara klart. Bara att hoppas på att man hinner klart med så mycket som möjligt!

Nu är Lovisa ute och rider på Lappen i repgrimma!
Det går jätte bra och Jim är så duktig och visa, framför allt lära ut. Det är ju viktigt att säga om man gör rätt eller fel! Och att man berömmer den som rider. För hur kul är det att rida för någon som inte ger nå feeling liksoM? Helt värdelöst. Men det är ju oftast såna personer som "tror" dem är så himla bra. Men kan inte rida själv typ! Tror man är för bra för att säga att någon annan är duktig! Sånt hatar jag, fyfan! Annars kanske man tror man är dålig? Och hur kul är det liksom? Uwh. Nej, stackars.
Nu måste jag fortsätta mer adressändrig, så vi höres kanske sen beroende på hur länge jag är och målar. I morgon är det även körning för fulla muggar i skolan! Har personbil. Vill ha körkort nu!
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback