Gratis design?

OBS! Jag gör endast bloggdesigner till blogg.se!
Vill du ha en gratis design?

Jag gör enkla designer helt utan kostnad. Men vill du ha en mer invecklad design så kostar det fr. 50:- och uppåt beroende på hur invecklad du vill ha den. Med tanke på att det tar sin tid att göra en design också!

I gratis designen får du välja bilder i headern och vad du vill ha för färg! Men gratis designer gör jag bara en gång per/blogg och jag ändrar inget efter en klar design. Möjligtvis att jag kan hjälpa dig med en kod eller vad du nu vill ha hjälp med! Men jag klickar mig inte in själv i stilmallen och fixar.

I den invecklade designen får du en snyggare header, dropdrown meny, runda hörn (om så önskas), du får välja helt själv vad du vill ha för typsnitt i bloggen, text storlek, om du vill ha texten till höger - mitten - vänster! Det avgör du helt själv.

För 50:- får du en "mellan invecklad design", dropdrown meny ingår och du får välja vad du vill ha för bilder + färger (du får välja vart du vill ha färgerna någonstans)! Här hjälper jag bara till att fixa designen en gång efter klar mall!

För 80:- INGÅR allting i designen.
Dropdrown meny, valfria bilder, valfritt typsnitt, alla möjliga färger, du får välja själv vart du vill ha färgerna någonstans. Bakgrund osv! Jag fixar designen ända till du själv är nöjd MEN MAX 5 gånger.

Jag skickar designen över mejlen till dig, så får du se hur den utvecklas och därefter får du avgöra helt själv! Om du tycker att den är klar.

REGLER:
-PENGARNA SKA VARA INSATTA PÅ MITT KONTO INNAN JAG ÖVERGER DESIGNEN TILL DIG!
-DET KAN TA 4-7 ARBETSDAGAR BEROENDE PÅ HUR INVECKLAD DESIGN DU BESTÄLLT.
-VAR MEDVETEN OM ATT DU INTE HAR NÅGON ÅNGERRÄTT, SÅ PENGARNA FÅR DU INTE TILLBAKA.

JAG GÖR ETT PRISVÄRT JOBB OCH JAG LOVAR ATT DU KOMMER BLI NÖJD ;)

horses in focus
Frida

Sv. tack :) allt bra med dig idag då ? =) kram <3

2012-01-02 18:21:33 | Bloggare: http://designbyhmr.blogg.se/
Frida

Sv. okej, jodå allt är prima här :D kram <3

2012-01-02 18:24:16 | Bloggare: http://designbyhmr.blogg.se/
Johanna

skulle du vilja fixa till min hästblogg som jag nyss startat? Har av dig via mail :)

2012-02-05 21:21:57 | Bloggare:



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback