2011, aug 31 - horses in focus

Hejsan!
Nu är det färdig fixat, jag flyttade helt enkelt över min gamla domän till denna domän i stället. Så namnet är bytt! Tyckte att horses in focus passade bättre in här. Hästgalningen lät alldeles för vildt och jag tror mer "söker" sig till hästar i fokus osv och då kommer min blogg komma upp. Vill gärna att så många som möjligt ska kunna se min blogg! Jag vill kunna sprida runt allting som är positivt. Och vill du ha hjälp med något? T.ex problem med din häst, lyssnar den inte? Går den över dig, eller något annat som du känner att du vill fråga om? Ja men dåså, ställ frågan till mig så kanske jag kan hjälpa dig att komma till rätta. Jag kan förklara för dig hur du gör för att få bra kommunikation med din häst.

Är du även intresserad av kurs och känner att du vill ha hjälp live?
Min bror håller kurser i Naturalhorsemanship, trickträning och frihetsdressyr. Han jobbar med hästarna varje dag och lägger ner väldigt mycket energi för att få fram det bästa resultatet! Det kommer att komma upp video sen så ni får se hur våra hästar har utvecklats på 1 & ½ år, sedan hur Nemo har utvecklats på 10 månader hos oss.
Så jag säger varmt välkomna till min nya domän och jag hoppas att ni kommer att trivas här. Jag ska försöka driva bloggen så kreativt som möjligt. Tror ni jag lyckas?


Nemo De fux.
Min älskling!♥
horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback