Bilder lockar!

Det är bilder som lockar. Har man en blogg med bra bilder så lockar det! Jag märkte direkt när Lovisa hade tagit bilderna på hästarna på sin systemkamera, då var alla som galna i bloggen. Så jag känner på mig att det här kan bli helt perfekt när det kommer att komma in purfärska bilder VARJE dag här i bloggen med en systemkamera och super bra kvalité! Helt magiskt vad ni kommer bli glada då folket att få se underbara bilder på våra hästar när dem sitter ligger stegrar bugar kompliment bergsgeten osvosv nu stod dem inte i ordning och det var inte meningen heller! Bara så att ni vet.

Nu ska jag sova vidare en stund, uppdaterar mer sen! Puss på er!

horses in focus
Gotlänning

lägg upp vad du fick i julklapp :D

2011-12-25 01:18:46 | Bloggare: http://karross.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback