Canon EOS 550D 18mpx! Vilken kamera, jag svimma....

Hej på er !
ingen uppdatering alls idag från min sida. Dagen började 06:30 för min del, då gick jag in och duschade och sen gjorde jag mig i ordning, gjorde grötfrukost och sen inväntade vi mamma,pappa,bror & andreas och adelis! Ett trevligt sällskap på morgonkvisten, sen åkte vi vidare upp på västra öppnade paket där också. Fick ljushållare, gardiner, lakan, eltandborste (perfekt) en jätte skön värmefilt (nu behöver jag inte frysa) sen fick jag och Jonas saker tillsammans. Efter vi vart där åkte vi hem till oss, jonas duschade och sen åkte vi iväg till mamma och pappa, då blev det mat och det var jätte smarrigt sen tog vi det lugnt en stund ! Sen öppnade vi paket, öppnade paketet som systemkameran låg i och sen fick vi en fotoskrivare till den! Helt fantastiskt, jag är super nöjd. Kameran fungerar sjukt bra och jag kan inte förstå att det är sant, vilka fina bilder vi kommer att få på hästarna nu! Helt överlycklig brud här alltså haha. Har redan tagit en massa kort med den, ska ta fler i morgon! Så därför överför jag inga bilder till datorn idag. Canon EOS 550D! En kamera i värdsklass. Fan vad jag är glad! Huhuh. Svimmade nästan.
Fick även lite andra saker! Sen när vi varit där åkte vi in till stan, till Jonas farmor och farfar. Där blev det ju också paket och dit kom även en tomte. En tomte som varit där i alla år sedan jag och jonas blev tillsammans och det är 4½ år sedan haha. Han ser alltid lika ut!! I från stan åkte vi med jätte söta glöggkoppar, pepparkaksburk som var drejad av lera, handdukar och lite annat smått och gott.

Sen när vi väl varit i stan åkte vi ner till mamma och pappa igen! Umgicks lite till innan julen var slut och sen åkte vi hem och då skjutsade vi hem morfar på samma gång! Och nu är vi hemma, har även öppnat paketen som jag fått av Jonas, armband i silver, smink, bodylotion och grejer och sen badskum (jag älskar att bada badkar) sen fick jag ett super fint hjärta som hänger ett jätte stort gjort av ett jätte fint material! Så har hunnit med och dekorerat när jag kom hem också.

En toppen dag! tack alla!

I morgon väntas en dag i stallet som ska spenderas med kameran, då jävlar kommer det in en bildbomb här! Nu har ni något att se fram emot.

horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback