I can't understand?

Jag kan inte förstå att år 2011 snart är slut redan? 31 December i morgon och det ska firas med fest & raketer, hyrt lokal så det kommer förhoppningsvis blir skit kul. Jag längtar!
Nu har jag bara stora förhoppningar om 2012, det kommer bli bäst. Börja träna, rida i fagersta och 27 maj åker vi till turkland! Wihu. I l o v e ! Jag längtar till alla dessa grejer och hoppas på ett toppen år. 2012 kommer även jag ha mitt sista jullov NÅGONSIN. Det känns förjävligt! Man anar inte hur bra man har det när man går i skolan, det är sjukt. Helt fucking underbart!! Ändå så gnäller man så mycket ibland, att skolan är jobbig? Men tänk när saker krånglar på jobbet? Då längtar man tillbaka till skolan har jag hört!! SKOLAN♥ en sak jag verkligen är nöjd över är att jag går den inriktning jag verkligen vill, jag är super nöjd! Jag verkligen älskar skolan nu, när man får hålla på med det man vill! Jag har aldrig varit glad över att gå till en skola förut, jag känner mig som en helt annan person i mig själv sen jag bytte från högfjortisberget! Jag hatar att vissa inte kan vara sig själva i skolan, vissa tror dem är snygga och sånt hatar jag, JAG HATAR DET! HUHH!

Nu ska jag duscha, sen kanske det blir någon mer uppdatering. Jag är fortfarande skit glad över dagen, har aldrig varit så överlycklig i hela mitt liv ! Jag är så glad att man fick rida på en läromästare, som går i sitt tempo och som kan allt man ber den. Skapligt nöjd & stolt! Nu längtar jag till nästa gång vi ska dit, det ska bli riktigt roligt hihi!
horses in focus
matilda

kollar på en film! :)

2011-12-30 22:17:52 | Bloggare: http://bum.blogg.se/
disa

sv; lagt till dig med nu :)

2011-12-30 22:33:28 | Bloggare: http://hooves.blogg.se/
matilda

tacktack!

någon läskig på 4an som igentligen inte är läskig, jag är bara feg! :)

2011-12-30 22:39:28 | Bloggare: http://bum.blogg.se/
matilda

hehe ja! :)

gjort idag då? :)

2011-12-30 22:41:04 | Bloggare: http://bum.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback