Kul att man var på väg att bli påkörd....

Kul att man var på väg att bli påkörd av en jävla idiot. Jag och min underbara häst var ute på en kvällspromenad, fullt med reflexer hade vi på oss och idioten bara kör och efter en smal väg. Så jag o Lappen gick ner i diket, va fan skulle vi göra ? Tur att jag red på lappen, han som inte är rädd för någonting. Hade kunnat gått riktigt illa med fel häst. Älskade hästen! ♥
Nästa gång blir det en näve grus och så ska jag kasta på framrutan, då skiter jag i hur arga dem blir. Men man får fan tillbaka, det är de idioterna förtjänar när dem kör som dem gör.. Jag känner han väl som körde också! Han vet så väl att det finns hästar här i byn. Men ändå! Man lär fan kunna ta kvällspromenader också! SJukt

horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback