Nemo min prins♥

Har varit nere i stallet, körde Nh med nemo och sen blev det frihetsdressyr! Han har blivit jätte duktig, brorsan har jobbat med honom genom momenten och det märks verkligen. Han gör sina framsteg min fina kille! Han hade väl sitt lilla bus som han alltid sprätter av sig när man jobbar med honom, men det säger sig självt han är unghäst! Alla unghästar busar så klart. Dem har ju så mycket som spökar i hormonerna och i utvecklingen.
När jag var klar med Nemo så hjälpte jag bror med Doris medan han tog ut lappen. Han skulle jobba med båda samtidigt så jag ville vara snäll & hjälpa och göra i ordning henne lite. Efter det så kom Jonas och hämtade mig, var "bråttom" han skulle iväg och träna! Han inte ens handla som vi hade tänkt så vi får åka när träningen är slut. Jag hade inte räknat med att han skúlle sluta 16:00, trodde att han slutade som vanligt vid 14 men där gick jag på en nit! Från och med nu kommer han alltid sluta 16. Det blir en omställning! Men herrejösses vad jag kommer hinna med och göra mycket haha.

Fick även reda på en till kul grej, jag har hemstudier i morgon vilket innebär att jag inte ens behöver sätta min fot uppe på skolan! Fyfan vad underbart, jag verkligen älskar det! Gosh... Efter jag har gjort klart det som ska göras så blir det att spendera dagen i stallet. Härligt!

Har även följt nyhets uppdateringen på aftonbladet, expressen & dt.se och jag lär då aldrig sluta förvånas över uppdateringarna angående helgen i Ludvika! Nu har dem ju gått ut om vem det är också, så han som mördade 44 åringen gick till polisen igår och överlämnade sig själv! Hur hade det gått om han inte hade gjort det?
Jag tror att han gjorde det för att alla vet vem han är!
Det är även en 18 åring inblandad i det här nu också. Alltså jag tror allting är en ända soppa, allting hör ihop med bandidos! Det slår jag vad om.

AFTONBLADET

horses in focus



Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Trackback